Strony

sobota, 29 września 2012

Recenzja - Bingo SPA, Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników

Witajcie!

Czas na recenzje maski do włosów z firmy Bingo Spa, którą jak wiecie otrzymałam do recenzji.




Garść informacji od producenta:

Kuracja BingoSpa zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.

Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
  • wzmacnia cebulki włosów,
  • zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
  • działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
  • reguluje nawilżenie,
  • reguluje wydzielanie sebum,
  • likwiduje podrażnienia skóry,
  • neutralizuje wolne rodniki,
  • poprawia ukrwienie skóry głowy,
  • chroni naturalny odcień włosów.
Kuracja BingoSpa kompleksowo uzupełnia niedobór składników niezbędnych do skutecznego odżywiania i kondycjonowania komórek włosów i skóry głowy.
 http://www.bingosklep.com




Moja opinia:

Opakowanie:

Maska mieści sie w pól litrowym plastikowym słoiku, nie miałam problemów z wyciąganiem maski z opakowania i pojemność jest bardzo ekonomiczna. Dodatkowo maska zamiast zakrętki zabezpieczona jest przykrywką co zabezpiecza przed zanieczyszczeniem maski :)

Konsystencja:
Maska ma gęstą konsystencje podobną do budyniu :)

Zapach:
Ach! Dla mnie piękny kwiatowy zapach, utrzymywał sie na włosach, często łapałam się na tym że wąchałam swoje włosy :D

Działanie:

Maska naprawdę bardzo dobrze nawilża włosy, po regularnym używaniu maski zauważyłam ze moja włosy są gładkie, nawilżone i błyszczące a dodatkowo pięknie pachną! 
 Producent obiecuje nie obciążania włosów i całkowicie sie z tym zgadzam , nakładałam maske nie tylko na włosy ale również na skalp i włosy nie były obciążone. 
Z reguły moje włosy szybko przyzwyczajają sie do masek i po pewnym czasie maski przestają na nie tak działać jak na początku, w przypadku tej maski włosy po każdej aplikacji były idealnie nawilżone i gładkie! 
Już zakupiłam drugi słoiczek maski:)

Cena:


Skład:




Dziękuję firmie BingoSpa za szansę zapoznania się z tą maską, bo jest naprawdę dobra! Oczywiście fakt, że otrzymałam ją do testów, nie wpłynął na moją ocenę.

 

21 komentarzy:

  1. ciekawy ten produkt, może się kiedyś skuszę, narazie mam litrowego kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuję znaleźć ją w Tesco, chyba większą ochotę mam jednak na wersję z masłem shea i algami

    OdpowiedzUsuń
  3. zamowilam kilkanascie produktow bingo spa i tylko z 2 z nich jestem zadowolona, niestety...
    zapraszam Cię serdecznie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dobrego słyszałam o tej masce, ale wstrzymuje się z zakupem, bo maska drożdżowa z tej firmy nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa maska, na razie moim maskowym ulubieńcem jest intensywnie odbudowująca z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic jeszcze z tej firmy nie miałam, ale chyba zacznę zapoznawanie się od tego właśnie produktu, o ile zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jechałam pociągiem do Zgorzelca i ze Zgorzelca na piechotę :) wcale nie jest daleko! Pewnie będę jechać jakoś marzec/kwiecień, więc możemy pojechać razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo uwielbiam ładnie pachnące produkty do włosów :-))! Muszę wypróbować ;-)
    Widzę, że koleżanka też na ekonomicznym kierunku ;-) Znam super ludzi z FiR'u :D Ja osobiście ekonomia (jeszcze.. o ile po tej sesji nie wylece haha)

    pozdrawiam serdecznie
    Cherry ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Attractive section of content. I simply stumbled upon your site and in accession capital to
    claim that I get in fact enjoyed account your weblog
    posts. Any way I will be subscribing in your augment or even I achievement you get admission to
    persistently rapidly.

    Have a look at my blog ... Abercrombie and Fitch

    OdpowiedzUsuń
  10. Good way of explaining, and good paragraph to take
    data regarding my presentation topic, which i
    am going to convey in academy.

    Here is my webpage; Air Jordan Femme

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że nie obciąża gdyż zwykle mam z tym problem a raczej wtedy gdy maska zawiera proteiny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam że nie miałam jeszcze maseczki z tej firmy, ale może się skuszę:)
    Zapraszam na rozdanie w którym do wygrania pędzelek Hakuro;)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/06/konkurs-hakuro-h50s.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polubiłam z bingo peeling z kwasami AHA. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To koniecznie muszę się w nią zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 40 aktywnych składników... to musi być coś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm ciekawy kosmetyk :)
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Prowadzisz jeszcze tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę przyznać, że nigdy nie używałam tej kuracji, ale wielokrotnie widywałam kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...