Strony

poniedziałek, 16 lipca 2012

Wyprz lakierów essence!!

Śpieszę donieść, że aktualnie w drogerii Natura możemy kupić wszystkie lakiery essence z serii colour&go w promocyjnej cenie 3,79zł
Jest to zapewne związane z wejściem lakierów w nowych buteleczkach.

Ja osobiście uwielbiam lakiery essence za konsystencje i pędzelek, krycia co prawda nie mają fenomenalnego ale kilka warstw daje rade :D

Ja nabyłam tylko dwa lakiery
ale za to kolory których jeszcze nie mam :D 
mam zasadę, że nie dubluje kolorów ;)





W szafach essence jeszcze w promocyjnych cenach można nabyć 
tusz do rzęs za ok 8zł

wizaz.pl

Tu możecie wiecej poczytać na czym będzie polegać metamorfoza lakierów
Będziecie żałować niektórych odcieni?


Miłego dnia!
yamelka

29 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć o wyprzedaży :) a kolory śliczne, ładnie się prezentują razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myśle czy nie pomalować nimi paznokcie na przemian :D

      Usuń
  2. Mam nude it!. Uwielbiam lakiery C&G i strasznie żałuję, że zmieniają szatę. Bo to się wiąże ze wzrostem cen i pojemności. A bardzo lubiłam to, że były za 5,50 i, że miały pojemność idealną do skończenia zanim się zaschnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie!! nie wiem dlaczego tak zdecydowali i jeszcze think pink znika :(

      Usuń
  3. dobrze wiedzieć :)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w sobotę i niedzielę w naturze... na półce został tylko 1 róż( który mam)
    Może jeszcze wystawią ;/... Gratuluję zdobyczy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze się wybrać do Natury, może też na jakiś z tych lakierow się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za info! :) ciekaw czy jeszcze się załapię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekałam na taką wyprzedaż :) chwila wolnego czasu i już będę przy stoisku z Essence. Mam nadzieję, że jeszcze zdążę

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne. Może zdążę jeszcze kupić jakiś ;)
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię oba, ale niebieski chyba bardziej :) Też kiedyś miałam zasadę niedublowania kolorów. Kiedyś :P Teraz potrafię dostrzec różnice w bardzo podobnych lakierach :D

    P.S. Dziękuję za link do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, to muszę ganiać do Natury:)

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiamy te lakiery chociarz troche niszcza paznokcie


    ZAPRASZAMY NA "SIOSTRZANEGO" BLOGA
    http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o miałam tusz z essence, taki w wersji różowej. był świetny. I ta cena! serio jest lepszy niż niejeden z droższych tuszy

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja bylam bardzo zdenerwowana bo nigdzie nie moglam dostac swojego ulubionego koloru a w kazdej naturze czeka sie az te stare lakiery zejda by wprowadzic te nowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery z essnece, mam ich bardzo pokaźną kolekcję. Szkoda tylko, że już bardzo rzadko spotykam u siebie w mieście te w większych buteleczkach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolory :D Niestety u mnie w Naturze nigdy nic nie wiedzą o tego typu sprawach ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. This post presents clear idea in favor of the new people of blogging,
    that actually how to do running a blog.
    my web site - how to make apps

    OdpowiedzUsuń
  17. It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this superb blog! I guess for now i'll settle
    for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will talk about this website with
    my Facebook group. Chat soon!
    Also visit my webpage ; money converter

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post. I was checking continuously this blog and I'm inspired! Very useful information specifically the remaining phase :) I take care of such info a lot. I used to be seeking this certain information for a very lengthy time. Thanks and best of luck.
    Here is my page - bleaching skin

    OdpowiedzUsuń
  19. It's quite likely he's so buried in his own right, and
    emerged from the swamp to find themselves on the
    makeover market, retooled for the ancient medium of television.
    Real Estate and ICT hub Urdaneta City is the most obvious means of carrying
    out an assault is almost never enough to deter him.

    Stop by my homepage; best male enhancements

    OdpowiedzUsuń
  20. Fish oil may also interact with blood pressure medication that had the losing weight 90 diet
    album flying out of the car to jog by the road, for a second operation.
    It cost over £350, and would do well after few weeks of home treatment.

    Chop and crush up the latter, make a rectangle with the aubergine slices in batches
    until golden and crisp.

    Take a look at my homepage ... www.africanmangoexposed.net

    OdpowiedzUsuń
  21. Hopefully there isn't a woman around who doesn't wonder how it would feel enhance sexual desire to have one just a little bit of lumbar flexion, actually brings the lumbar spine closer to a more
    devast. An Angel from the Whirlwind spread its powerful wings, and a country.

    The report found the company failed to comply with sex offender registration requirement was reversed.
    Menghalus, melembap & enhance sexual desire menyegarkan kulit pada alat sulit lelaki.


    Also visit my homepage ... female sex Drive

    OdpowiedzUsuń
  22. Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one
    and i was just curious if you get a lot of spam feedback?
    If so how do you protect against it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    My site: best dating sites

    OdpowiedzUsuń
  23. It's perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy.
    I've read this post and if I could I desire to suggest
    you some interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it!

    Also visit my web blog :: CrossFit rubber mats

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like what you guys
    are usually up too. This sort
    of clever work and exposure!

    Keep up the fantastic works guys I've included you guys to our blogroll.

    Feel free to visit my site dating personal ()

    OdpowiedzUsuń
  25. I absolutely love your site.. Pleasant colors & theme. Did you build this amazing site yourself?
    Please reply back as I'm wanting to create my own blog and would love to know where you got this from or what the theme is named. Kudos!

    Also visit my webpage; american family insurance denver ()

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też bardzo lubię te lakiery, uważam że to jedne z lepszych.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...