Strony

środa, 11 lipca 2012

Współpraca - Bingo Spa

Dziś jako, że mam urlop poranek rozpoczełam od treningu nie jak to zwykle co wieczór :)
Nagle dzwonek!
Cała mokra... zziajana do drzwi a tam.. miły Pan listonosz zapewne zdrziwił sie nieco moim stanem, ale jak zobaczyłam co mi przyniósł to pal licho jak wyglądam !
Była to paczka od firmy Bingo Spa w ramach nawiązanej współpracy, mojej PIERWSZEJ współpracy.
Szczerze myślałam, że nie zakwalifikuje a tu taka niespodzianka!

Oczywiście o każdym z tych produktów dowiecie się jak trochę protestuje.
Ale mała zbioróweczka

  W paczce znajowało sie:
-Maska Kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu - chyba osoba, którą przygotowywała przesyłkę dla mnie czytała w moich myślach :D
- Kolagenowe mleczko do kąpieli z aloesem i arniką
-Kolagenowe serum do mycia włosów
- Próbki kremu na cellulit i rozstępy



Jestem bardzo wdzięczna firmie Bingo Spa za możliwość przetestowania kosmetyków szczególnie, że myślę że mój blog nie jest tak popularny.
Z kosmetykami tej firmy możecie się zapoznać na stronie: www.bingosklep.com
 

Może i Wy sie załapałyście?
Miłego dnia
yamelka 
 



17 komentarzy:

  1. Niestety nie znam tych kosmetyków więc nie mogę nic o nich powiedzieć, ale gratuluję współpracy i oby się dobrze spisały.

    OdpowiedzUsuń
  2. ogh, kolagen omijam szerokim łukiem min do 40 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pierwszej współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy i w takim razie czekam na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ja również nie mogę doczekać sie testowania :D

      Usuń
  5. Gratulacje! Czekam na recenzje! I gratuluję motywacji do ćwiczeń - ja nijak nie mogę tyłka z kanapy podnieść:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Z ćwiczeniami najważniejsze odnaleźć radość i wtedy już z górki :)

      Usuń
  6. Gratuluje współpracy :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się załapałam;) Ale dostałam calkiem inne produkty, zapraszam obejrzyc je do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz więcej widzę testów Bingo Spa, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy, często widywałam te kosmetyki, ale osobiście ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...