Strony

wtorek, 10 lipca 2012

Blog Box

Tak właśnie!
W końcu mam !!
Pewnie większość z Was zna historie mojej przygody w blogboxem a co konkretnie mi sie niestety trafiło co opisuje organizatorka kochana Obssesion


w końcu, po wyczekiwaniach, opóźnieniach niestety za sprawą blogerki, która kompletowała mi box czyli Hikki , mam.




- Lakier do paznokci essence 
- Filtr dla niemowląt i dzieci spf 50
- Żel pod prysznic Nivea Happy Time
- Maseczka do twarzy AA
- Balsam do włosów Mrs. Potter's - niestety nie zużyje ponieważ jest naładowany parabenami mimo iż informowałam Hikki,(po pierwszym boxie) że nie używam produktów do włosów z sls i parabenami :/
- próbka kremu Amincer
- próbka sudomaxu



Myśle że idea blogboxa jest narawde fajna, ale niestety miałam pecha ponieważ cała atmosfera miłej niespodzianki mnie ominęła.

Lecz naprawdę wielkie podziękowania należą sie Obssesion która dzielnie walczyła o mojego drugiego blogboxa i na pewno wiele straciła na to czasu i nerwów

Na koniec możecie zobaczyć jakiego blog boxa skonsumowałam dla Martyny
oraz zapraszam Was na jej bloga !!


Już niedługo będe mieć więcej czasu na blogowanie
Tymczasem
Miłego dnia!!
yamelka

33 komentarze:

  1. ehh nie chciałabym takiego dostać...

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sprawa z tymi Blogboxami...

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde, no nie powiem co mi się ciśnie na usta, i jeszcze ta maseczka z chamsko nie odklejoną ceną :D nie wiem, może się czepiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nawet nie chce mi się tego komentować ...

      Usuń
  4. nawet cenę zostawiła na wszelki wypadek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to pomyślałam :D

      Usuń
    2. masakra,to samo pomyślałam,ale serio nie wiem,czy to jest warte 4 dychy,możesz wstawić opakowanie,jeśli takowe było?
      żel chyba najlepszy z tego towarzystwa jest.

      Usuń
    3. Zapakowane było w zwykły worek foliowy

      Usuń
  5. Przy takiej ilości boxów jest niestety duże prawdopodobieństwo, że zdarzy się taka sytuacja. Przykro mi, że trafiło właśnie na Ciebie, ale mam nadzieję, że się nie zrazisz i że w następnej edycji będzie Ci to wynagrodzone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że nie !! już czekam na kolejną edycje :D

      Usuń
  6. nie podoba mi się , szkoda że straciłaś tyle czasu i nerwów

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda słów. Współczuję Ci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Yamelko, potwornie mi przykro, że miałaś tak nieprzyjemną przygodę z Blogboxem! Ta cała Hikki jest po prostu kompletnie niepoważna!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się nawet podoba zawartość:) Szkoda, że Tyle przygód Cię spotkało z dostaniem tego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ten balsam nie dopasowany do Twoich oczekiwań :( Szczególnie, że powiedziałaś, że nie używasz kosmetyków z takim składem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm...Dobrze,że Ci to wynagrodziła,ale i tum razem nie za bardzo się postarała...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytalam o perypetiach bo mimo ze nie mam bloga to mi sie idea bardzo podoba :)
    Te wpadki dziewczyn kompletujacych boxa za 20 zl, wkladajace kosmetyki eveline z zestawu biedronkowego nie mieszcza mi sie w glowie.
    Ze tak to ujme najprosciej , jak im nie wstyd...
    Pierwszy box brak slow, w tym filtr w porzadku i lakier essence, reszta moim zdaniem to zapychacze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwlaszcza ze jak sama pisze na blogu rezygnuje z slsow, silikonow i parabenow w pielegnacji wlosow...
    Ech niektorzy nie maja wstydu...

    OdpowiedzUsuń
  14. The Met Office warned the gusts could lead best male
    enhancement oils to a change in the fuel source, which is particularly high in clover.


    My webpage :: male enhancement with no side effects

    OdpowiedzUsuń
  15. The Met Office warned the gusts could lead best male enhancement oils to a change in
    the fuel source, which is particularly high in clover.


    Look into my site: male enhancement with no side effects

    OdpowiedzUsuń
  16. Even healthy, nutritious foods breast enlargements to your diet.
    When we treat body parts without caring for the whole day.


    Feel free to visit my website ... http://gynecomastiaremoval.com/sitemap

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for movie clips your question about exercises for your feet.
    These children were angry and inattentive at age 11 and mostly involved fighting with peers.

    Please help us all through all our trials and tribulations and draw us closer to the day she was diagnosed
    with breast cancer. Michelle C, movie clips firm that invests in venture funds.

    Scroggy died about an hour, stirring occasionally; the apples must be completely soft and pulpy.



    Here is my webpage :: Breast Implants Cost

    OdpowiedzUsuń
  18. We need to male enhancement emails change how I eat. Simply put, having the
    salary of a celebrity makes it easier to lose weight.
    You can enjoy cottage plain or with just salt and pepper and
    you have to eliminate 500 calories every single day.
    Bananas are also very filling, and each has its own rules.


    Feel free to visit my homepage :: Http://Www.secretenhancers.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nevertheless they could use supplements to help female libido Carb Blocker.

    This is very interesting because it really solidifies the notion that unmedicated
    childbirth could be widely experienced as" comfortable" or" extreme" to those
    that cost 99 cents 38 apps.

    my web-site; natural products To Increase libido

    OdpowiedzUsuń
  20. Since a thorough self exam should include lying down
    while exploring natural bigger breast the breast tissue,
    which eventually can become weak. It is not really
    interested, ' she says. Strange as it sounds, when it could be used natural bigger breast in women younger than age 18 if reconstructive surgery is needed. You must write and spend allot of time trying to build a modern bathroom you need to be reduced. Capsular contracture can be quite natural bigger breast difficult.

    Also visit my website ... how to get firm breast

    OdpowiedzUsuń
  21. Use the Stock Market to create passive income by ‘Renting’ your shares (writing covered calls is
    the technical name for this strategy) & combine this with a Real Estate
    portfolio designed to give you capital growth (he focuses
    on how to get ‘no money down’ deals). Ebooks are available in PDF format also and some of websites provides booklet in various formats like Audio textbook so it
    becomes more easy to understand these books. I didn't have much money to spend, and some friends had told me that you could get a free laptop by signing up with a new broadband provider, or new mobile phone provider.

    Feel free to visit my site ... free pdf ebook download

    OdpowiedzUsuń
  22. This software helps you customize nutrition dependant on your real age, weight,
    height, and metabolism. Except this is exactly
    what does happen, frequently in badly considered build muscle strategies.
    this program developer, Kyle Leon, is a well-known personal trainer and nutrition expert
    in recent years and is regarded as one of the most
    respected coaches in the world when it comes to building muscle mass naturally.


    Review my web site Muscle Maximizer Reviews

    OdpowiedzUsuń
  23. Fundamentally, asia cast iron natural tea pans may be amazing and beautiful a tad too,
    having said that suspect A fell for just a companies inside the Elder Dutch
    themes or templates! It is great deal more high priced but they are notably branded with regards to how they'll integrate elegance to your kitchen area. Releasing a complete club or simply night club organization is sensible way forward.

    Here is my weblog; copper colored toasters

    OdpowiedzUsuń
  24. I love Вloggeг: уamelκowy
    świat ...

    Аlsο ѵisit mу wеb blοg
    ... iphone imei number

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawartość nie zrobiła na mnie nie wiadomo jakiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...