Strony

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Ziaja, micele dwa

Podstawa mojej pielęgnacji cery to oczyszczanie cery. Używam do tego płynów micelarnych nie tylko dlatego, że to wygodne ale moja cera nie bardzo dobrze reaguje na wrocławską kranówę, a nie mam czasu na filtrowanie wody dwa razy dziennie :D

Moje pierwsze wybory padły na naszą polską firmę, czyli Ziaje.
Przetestowałam dwa płyny

Przepraszam nie wstawię zdjęc moich zużytych butelek, ponieważ  komputer mi się popsuł i jestem gościnnie na innym:(

płyn micelarny Ulga dla skóry wrażliwej

domzdrowia.pl

od producenta:
Dwufunkcyjny płyn micelarny do demakijażu i oczyszczania każdego rodzaju skóry wrażliwej. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury.
preparat hypoalergiczny, bezzapachowy
0% barwników
0% parabenów
0% alkoholu
minimalna bezpieczna ilość konserwantów
przebadany okulistycznie
testowany pod kontrolą dermatologiczną

DZIAŁANIE

łagodzenie skóry wrażliwej
•  Łagodnie usuwa makijaż.

•  Delikatnie oczyszcza skórę.
•  Zmiękcza naskórek.
•  Przywraca naturalne pH.


 Cena: ok 8zł

Moja opinia:

Płyn rzeczywiście nie wywołuje żadnej reakcji alergicznej, jeśli przecieramy okolice oczu. Ale makijażu oczu to to na pewno nam nie zmyje (Do tego używałam zwykłej oliwki dla dzieci). Nie możemy do niego oczekiwać super oczyszczania twarzy, do czystego płatka zużywałam ok 10 płatków. Co więcej na mojej buzi zostawia taki lepki filtr :( Jest dla mnie bardzo nie wydajny, starczył mi na około 2 tygodnie :(
 Z jednej strony fajnie, że nie podrażnia nam oczu ale żeby zmyć z twarzy makijaż trzeba zużyć sporo płatków, a takie przecieranie po twarzy płatkiem, wydaje mi się, że nie jest na buzi obojętne.
Cena jest niska, ale ja raczej po niego już nie sięgnę, wole dodać te kilka zł do burżua i zmyć makijaż w 4 płatki :D 

 Kolejny płyn to 
Sopot spa, płyn micelarny

e-naturalna.pl

od producenta:

Błękitny płyn micelarny z substancją tonizującą pochodzenia naturalnego do codziennej pielęgnacji cery po 30 roku życia.
Produkt hypoalergiczny, testowany dermatologicznie pod kontrolą lekarza okulisty. Specjalna receptura ogranicza ryzyko migracji składników do worka spojówkowego.

Nie zawiera kompozycji zapachowych.

DZIAŁANIE

    Zapewnia łagodny demakijaż.
    Zapobiega wysuszeniu skóry.
    Zmiękcza skórę oraz redukuje napięcie naskórka.
    Wpływa kojąco na podrażnienia.


Cena: ok 8zł

Moja opinia:
Niestety mnie nieźle szczypie w oczy, co prawda nie zmywałam nim oczu ale jak przecierałam okolice nosa, policzków to już zaczynały mnie nieźle szczypać do tego stopnia że musiałam przerywać demakijaż :( Zapach bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny.
Zmywa troszkę szybciej niż Ulga, bo zużywałam ok 8 płatków do samej twarzy. I niestety tak samo jak ulga szybko się kończył. Ale zostawiał na mojej buzi taki sam lepki filtr na buzi, dodatkowo odczuwałam lekkie ściągniecie po jego stosowaniu.



Przepraszam Was za moją ostatnią nieobecność, ale do nadmiaru obowiązków przyczynił się jeszcze popsuty komputer :( mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia i niebawem przybędę do Was z kolejnym postem :)

Życzę Wam udanego tygodnia i trochę więcej słoneczka
buziaki
yamelka

5 komentarzy:

  1. niestety płyn micelarny też mnie szczypał w oczy i musiałam zrezygnować. ten kosmetyki ziai się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ten w wersji spa mi chodzi :)

      Usuń
    2. chyba coś ma w składzie że podrażnia oczy :(

      Usuń
  2. ja z ziaji lubię płyn dwufazowy i jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam obu, żaden mnie nie szczypał, uważam, ze to świetne produkty w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...