Strony

niedziela, 24 czerwca 2012

TAG: Lubię to!

Dziś nie będe Was katować kiepskimi zdjęciami z telefonu - dzięki Bogu dziś wraca mój aparat :D

Czas na Tag
Lubię to !


ZASADY:

1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób.


Tag przyszedł do mnie od Jofki 

Zatem zaczynamy !!

Lubię:
  • weekendy
  • kino francuskie
  • taniec brzucha
  • ćwiczyć przy muzyce
  • każdą spędzoną chwile z tż
  • słoneczne dni i dni pełne płatków śniegu
  • zakupy kosmetyczne i nie tylko
  • buszować z sh
  • czekoladę!!!
  • sałatkę grecką
  • mruczenie mojego kocurka
  • niespodzianki!
  • wszystkie zwierzęta
  • kąpiele w wannie choć wanny nie posiadam :(
  • robić kosmetyki
  • wyprzedaże i okazje !
  • pierogi ruskie babci
  • gotować
  • kupować ubrania dla tż
  • chodzić w miniówach, a co!
  • zieloną herbate
  • zanudzać tż kosmetykami :)
  • perfumy Champs Elysees
  • moje oczy
  • szpilki !
  • pisać posty na blogu !
  • dostawać wypłate ;)
  • koniec sesji 
  • leniuchować
  • połączenia pomidora i twarogu mm.. :)
  • i wiele wiele innych rzeczy ...

Zapraszam do zabawy:

Kinie
grimagee 
Karolina_21
maline i cytryne
missesstyle
m_and_z 

13 komentarzy:

  1. łaaa, dziękuję za oTAGowanie. postaram się dzisiaj odpowiedzieć :)

    i wiele Twoich odpowiedzi zgadza się z moimi, hihih.

    buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mega fajny TAG:) tez uwielbiam mruczenie mojej kocurzastej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym tagowaniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Tag :) Koniec sesji - ja osobiście KOCHAM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy okazji odwiedzin Twojego bloga zapraszam serdecznie na konkurs, który organizuje na blogu z firmą Golden Rose- do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny tag.
    zapraszam do obserwowania mojego bloga, odwdzięczę się tym samym. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko! ciekawe, jaka długa byłaby moja lista... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. za zapach powinnaś wybaczyć wszystko ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za życzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię kupować ubrania dla mojego TŻ :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...