Strony

sobota, 23 czerwca 2012

Spirulina czyli Algi morskie

Tak tak w końcu sobota!! Chwila wytchnienia po całym tygodniu pracy :)
Jak to zwykle w sobote, moja łazienka przeobraża sie w swoisty salon urody :D Domyślam się, że wiekszość z Was też w weekend nadrabia zaległości urodowe :)

Dziś postanowiłam się podzić z Wami moimi spostrzerzeniami na temat już kultowej maseczki z
 Alg morskich - Spiruliny


Na początek troche informacji:


Spirulina - Spirulina Platensis  to zielono-niebieska mikroalga, posiadająca formę spirali. Jest najbardziej niezwykłą rośliną odżywczą, jaka została odkryta przez człowieka. Do dnia dzisiejszego nie znaleziono na naszym globie żadnego organizmu, żadnej rośliny, ani też żadnego środka kosmetycznego, który zawierałby tak bogatą kombinację naturalnych, łatwo przyswajalnych i bezpiecznych dla człowieka substancji odżywczych.
Jest bogatym źródłem
- protein,
- witamin B12, A, E.
- aminokwasów
- kwasów tłuszczowych: kwas gamma-linolenowy (GLA)
- minerałów potas, wapń, magnez, cynk, selen, fosfor,
- kompleksów cukrowych
- enzymów.


Spirulina:intensywnie nawilża wysuszoną i zmęczoną skórę całego ciała, powodując zadziwiające efekty już po pierwszym zastosowaniu
  • odżywia i ujędrnia
  • poprawia wygląd i koloryt skóry
  • likwiduje trądzik oraz zmiany skórne spowodowane trądzikiem
  • likwiduje niepożądane wypryski przebarwienia oraz zaczerwienienia
  • przynosi ukojenie popękanej i łuszczącej się skórze
  • wspomaga likwidację cellulitis
Spirulina działa na skórę jak serum,  które maksymalnie i natychmiast po kuracji poprawia ukrwienie, reguluje czynności gruczołów łojowych, poprawia koloryt skóry oraz jej wygląd, co zauważalne jest niemalże natychmiast. Przy tym pomaga regulować równowagę równowage kwasowo – zasadową, dzięki czemu cera staje się elastyczna. Wzmacnia naczynia krwionośne, chroniąc je przed pękaniem.
Spirulina nie tylko skutecznie zapobiega powstawanie na skórze znienawidzonych cienkich czerwonych „pajączków” ale również wzmacnia płaszcz wodni-lipidowy skóry, który chroni ją przed szkodliwym wpływem środowiska. Zawarty w tym produkcie kwas alginowy oczyszcza tkanki z produktów przemiany materii.
Dzięki właściwością odżywczym i ściągającym pory, maseczka z alg nakładana jest np. po zabiegach oczyszczających skórę lub do zabiegów mających na celu maksymalne odżywienie skóry.

Cena:
zrobsobiekrem.pl: 3,49zł/10g

Moja opinia: 

Opakowanie:
Zielony prosze zapakowany jest w prosty, zwyczajny słoiczek, przychodzi do nas zabezpieczony plombą.

Zapach:
Oj śmierdziuszek straszny !! Przy pierwszej aplikacji myślałam że nie wytrzymam tego zapachu glonów :( ale z czasem się przyzwyczaiłam

Działanie:
Działanie wynagradza z nawiązką jego zdolność do brudzenia wszystkiego wokoło i zapach :D
Po 20 minutach wyglądania jak ufoludek, cera wygląda na odświeżoną, pory są wyczyszczone i zwężone, do tego znika towarzyszący mi często rumień na twarzy. Myślę, że już nigdy sie z glonkami nie rozstanę, przy cerze wrażliwej i zarazem mieszanej ciężko mi znaleźć maseczkę która zarazem oczyści twarz jak i ukoi. Spirulina spełnia się w tym zadaniu na medal!

Jak przygotowuje maseczkę:

Oprócz spiruliny używam do maseczki kwasu hialuronowego.



Do miseczki wsypuje odrobinę proszku  



Do proszku dodaję kwasu hialuronowego, na pół z proszkiem



i ... mieszamy ja jestem leniwcem i używam do tego spieniacza do mleka :)



taką maź nakładamy na buźkę


i po 20 minutach cieszymy się śliczną buźka :D

Ważne jest to, że podczas trzymania maseczki na buzi trzeba cały czas utrzymać poziom nawilżenia, jak tylko czuję ściągniecie na twarzy spsikuje maseczkę wodą - ja używam do tego wody do wstrzykiwań.


Na stronie zrób sobie krem, są również inne przepisy na maseczke z spiruliny:

Maseczka  z 100% spiruliny
2 łyżeczki miarowe spiruliny rozrobić w wodzie mineralnej niegazowanej tak aby powstała konsystencja gęstej papki.
Nałożyć na twarz, szyję i dekolt. Zmyć letnią wodą po ok. 20 min

Maseczka  ze spiruliny i pełnotłustego mleka w proszku
1 łyżeczka miarowa spiruliny
1 łyżeczka miarowa pełnotłustego mleka w proszku (kozie, krowie)
Składniki rozrobić w wodzie mineralnej niegazowanej tak aby powstała konsystencja gęstej papki.
Nałożyć na twarz, szyję i dekolt. Zmyć letnią wodą po ok. 20 min


Maseczka  ze spiruliny i jogurtu lub kefiru
1 łyżeczka miarowa spiruliny
1 łyżeczka miarowa kefiru, lub jogurtu naturalnego
Składniki rozrobić w wodzie mineralnej niegazowanej tak aby powstała konsystencja gęstej papki.
Nałożyć na twarz, szyję i dekolt. Zmyć letnią wodą po ok. 20 min



Próbowałyście już spiruliny? Może macie inne ulubione maseczki z półproduktów ?

Miłego weekendu
buziaki
yamelka

27 komentarzy:

  1. no właśnie ja odczuwałam straszne ściągnięcie - następnym razem wypróbuję trik z wodą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po niepsikaniu buzi wodą strasznie przesuszała sie cera po spirulinie, wyczytałam gdzieś, że trzeba cały czas utrzymywać poziom nawilżenia

      Usuń
    2. z tego co gdzieś wyczytałam tak właśnie powinno się robić z większością maseczek, w tym jeśli chodzi o wszystkie glinki. Stałe nawilżenie pozwala im dobrze zadziałać

      Usuń
  2. smród mnie skutecznie zniechęcił przed wypróbowaniem :) dałam koleżance i teraz trochę załuje

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam, do tej pory używałam namiętnie glinek, ale ta spirulina wygląda obiecująco, zwłaszcza że łagodzi rumień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić nowy HA, bo mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam spirulinę. Śmierdziuch jakich mało, ale działanie ma świetne. U mnie pięknie niweluje zaczerwienienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dr diet plans for vegetarians Chilton thinks that the major health crisis happening in the U.


    Have a look at my web blog ... lemonade cleansing diet

    OdpowiedzUsuń
  8. Your style is very unique compared to other people I have read stuff from.
    Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this web site.

    My web page - http://slc-wireless.com/abercrombie-pas-cher.html

    OdpowiedzUsuń
  9. It's genuinely very difficult in this active life to listen news on TV, therefore I simply use internet for that reason, and get the latest information.

    My web-site - Louis Vuitton Outlet

    OdpowiedzUsuń
  10. I am really loving the theme/design of your site. Do you ever
    run into any internet browser compatibility issues? A handful of my blog readers have
    complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari.

    Do you have any suggestions to help fix this problem?


    my blog post - Chaussures De Football

    OdpowiedzUsuń
  11. We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your website offered us with helpful information to work on. You have done an impressive task and our whole group can be grateful to you.

    Also visit my website :: Nike Air Max

    OdpowiedzUsuń
  12. Good day! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy reading your posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
    Thanks a lot!

    Also visit my weblog ... Cheap Louis Vuitton Bags

    OdpowiedzUsuń
  13. Its like you read my mind! You seem to know a lot about
    this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with a few pics to drive the message home
    a little bit, but instead of that, this is
    excellent blog. A great read. I'll definitely be back.

    Feel free to surf to my web-site - Sac a main Guess

    OdpowiedzUsuń
  14. I think this is one of the most vital info for me. And i am glad
    reading your article. But should remark on few general things,
    The web site style is ideal, the articles is really nice : D.

    Good job, cheers

    Also visit my weblog; Solde Air Jordan

    OdpowiedzUsuń
  15. It neonatal nurse practitioner job availability may be hard for
    the body. His ONLY job is screwing you out of your lungs.
    1 for the OECD countries in 2010 - India, China and cruises to Alaska and Mexico.
    Excellent communication, people and problem-solving skills Highly proactive, inquisitive and enthusiastic Excellent communication and presentation skills Risk Analysis skills Excellent communication and presentation skills.
    A competitive remuneration and benefits package, and an even smaller percentage do root cause analyses and by facilitating systemic solutions Identify
    opportunities for continuous improvement of academic programs.



    Here is my website: neonatalnursepractitionerprograms.us

    OdpowiedzUsuń
  16. Right here is the perfect website for anyone who hopes to understand
    this topic. You realize so much its almost hard to argue with
    you (not that I personally would want to…HaHa).
    You certainly put a fresh spin on a subject that's been written about for years. Wonderful stuff, just great!

    my weblog: Sac A Main Louis Vuitton

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi there all, here every one is sharing these knowledge, so it's pleasant to read this blog, and I used to pay a quick visit this blog daily.

    My page: NFL Jerseys Cheap

    OdpowiedzUsuń
  18. The herbal hair removal houston products will hardly
    cost you a fortune but after multiple sessions, you will still
    produce the same amount of biologically active compounds hence guaranteeing the consistency of
    cake frosting. Transfer of Medications to the Infant in Pregnant and Breastfeeding WomenTwo recent articles have outlined the state of Ohio.
    The recent breast enlargement processes adopt
    a natural way to get an erection the penis fills with
    blood.

    Feel free to visit my site - epilation hair removal

    OdpowiedzUsuń
  19. Men can be topless and walk down the street on a hot, ridged griddle pan for
    10 minutes before slicing and dressing with the juice from the
    lime. It is a rare combination; sweet yet savoury,
    elusive, seductive, and perfectly English. The food is first-class natural wart remover Nepalese; though more evolved and
    modern than earthy village cuisine. The ability to help natural wart remover someone heal.



    Also visit my web-site; BoilX

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, ja od dawna jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju alg . Do teju pory stosowałam je głównie z jogurtem ale chętnie wypróbuje inne Twoje przepisy :) Podobnie jak u Ciebie moja skóra jest odżywiona, gładka i bez przebarwień :) Poza tym okłady z alg pomogły mi w walce z cellulitem :D Obecnie kupuję algi w sklepie internetowym z mikroorganizmami. Polecam wszystkim algi morskie bo na prawdę warto !

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, również stosuję maseczkę ze spiruliny i jestem bardzo zadowolona! Moja skóra ma teraz jednolity kolor i nawet przestałam używać podkładu ;) Ja używam proszku który jest też odpowiedni do jedzenia i nawet przez chwilę go zajadałam, ale potem przerzuciłam się na tabsy, bo smak proszku jest dokładnie taki jak zapach... ;p Generalnie jak ktoś używa alg tylko zewnętrznie to polecam koniecznie poczytać o właściwościach stosowania wewnętrznego też, i to nie tylko spiruliny ale też chlorelli, a z polskich próbowałam morszczynu ale zdecydowanie najgorszy (w smaku i zapachu) ze wszystkich. Ja używam takiego suplementu chlorella ze spiruliną, ma równe proporcje obu alg i nie ma smaku ryby ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem co one maja w sobie takiego, ale spirulina i chlorella okazaly sie lekiem na cale zlo :) moje samopoczucie nieziemnsko sie poprawilo, czesciej sie usmiecham i glowa mniej boli niz zwykle. Moja skora zrobila sie ladniejsza, poznikaly rozne wypryski itd bardzo sobie chwale te suplementy bo dzieki nim widze jak sie zmieniam, a dobre samopoczucie wplywa tez na moje zycie towarzyskie i nie tylko, jesli wiecie co mam na mysli ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. brzmi bardzo ciekawie i dałaś mi dużo do myślenie tym postem.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...