Strony

piątek, 22 czerwca 2012

"Opatrunek" dla skóry - Garnier

Dziś będzie balsamie, do którego pałam sprzecznymi uczuciami :D
Z jednej strony kocham za to co mi robi, z drugiej strony nie lubie konsystencji balsamów i jeszcze kwestia testowania na zwierzętach przez koncern l`oreal :(

O kim mowa...

 Garnier, Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry, Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu



garść słów od producenta:

Mleczko głęboko odbudowuje skórę, nawet najbardziej podrażnione i wysuszone miejsca (łokcie, kolana). Jego kanadyjska formuła z syropem z klonu błyskawicznie się wchłania, aby łagodzić uczucie szczypania i podrażnienia. Skóra jest zregenerowana i odzyskuje swój dawny komfort na 24 godziny.
Skład: Aqua, paraffinum liquidum/mineral oil, glycerin, cyclopentasiloxane, elaeis guineensis/palm oil, petrolatum, butyrospermum parkii/shea butter, cetearyl alcohol, aluminum starch octenylsuccinate, acer saccharinum/sugar maple extract, allantoin, coco-glucoside, ammonium polyacrylodimethyl taurate, xanthan gum, disodium EDTA, imidazolidinyl, BHT, parfum/fragrance

Cena: 12zł / 250ml; 17zł / 400ml 

żródło: wizaz

Moja opinia:

Opakowanie:
Balsam mieści sie z poręcznej butelce, z dość miękkiego plastiku dzieki czemu da sie wyciskać ostatki, ale bez rozcinania opakowania pod koniec się nie obejdzie.

Konsystencja:
Dość gęsta jak na balsam, kremowa. Jednak dla mnie to i tak rzadka konsystencja. 



Zapach:
hmmm... specyficzny, nie jest to zapach nieprzyjemny, ale mi jakoś nie podchodzi.

Działanie:
Musze przyznać, że obietnice producenta są absolutnie spełnione! 
W ciągu tygodnia jak wychodze z domu przed 8 to wraca ok  22 i czasami cudem jest, że mam siły dojść do łazienki a gdzie jeszcze smarowanie się balsamem czy masłem :)
Dlatego po takim właśnie tygodnia na moim ciele pojawia sie bardzo przesuszona skóra, wygląda niczym łuska rybia :( wtedy z ratunkiem przybywa garnier w jedną noc doprowadza moją skóre do idealnego nawilżenia.
Niestety niadawno odkryłam, że koncern do którego należy Garnier testuje kosmetyki na zwierzętach :(
Dlatego rezygnuje z Garniera i szukam substytutu :)

jak na razie testuje pewien olejek i mam nadzieję, że już niedługo będe mogła coś na jego temat Wam napisać :)


A Wy jak sobie radzicie z przesuszoną skórą na ciele?
Buziaki
yamelka
 




12 komentarzy:

  1. U mnie ten balsamik działał, ale tylko na początku;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba jego działanie, tylko szkoda że ma w składzie parafinę

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii Garniera miałam kiedyś krem do rąk. Był bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Garnier ma fajne produkty, szkoda tylko, że prowadzą politykę testowania na zwierzętach :(

      Usuń
  4. jeżeli tak świetnie nawilża to też muszę w niego zainwestować, mam ten sam problem z lenistwem jeśli chodzi o balsamowanie gdy jestem padnięta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam największy problem z suchą skórą w zimie, wtedy takie treściwe balsamy są wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja też zimą mam największy problem

    OdpowiedzUsuń
  7. fakt ten balsam świetnie się spisuje, ale jego zapach jest charakterystyczny i chyba ciężko się w nim zakochać, dlatego ja ciągle poszukuję ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Like the Indian five-spice mix, is an how to cure chicken pox very
    fast evolving form of life beholden to the forces of the cosmos.
    I made a hearty soup the main course, she'd have something white. This recipe is adapted from The City Cook: Big City, Small Kitchen. Consider a meningioma, which is a severe infection. Meat, chicken and fish. Family: Caesalpiniaceae Local Name: Kachnaar Medicinal Uses: - It is used as a preservative in the vaccine. If you want to avoid popping this.

    Visit my website treatmentforchickenpox.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawił mnie od dłuższego czasu ten balsamik :)))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...