Strony

piątek, 1 czerwca 2012

Fish Pedicure

Witajcie kochane!
Ostatnio zaniedbuje bloga :( sesja się zbliża wielkimi krokami do tego jeszcze robię prawo jazdy i praca co niestety oznacz brak czasu :( ale udało mi się wygospodarować odrobinę czasu i mam nadzieję, ze uda mi się trochę rehabilitować :D


Na początku tygodnia w ramach dniu Mamy wybrałam się z moją mamuśką na ostatnio popularny, pedicure z udziałem... rybek Garra Rufa :)
Jak tylko weszłyśmy do pomieszczenia z akwariami gdzie rybki beztrosko pływały na naszych twarzach malowało się... przerażenie

Przed włożeniem nóżek do akwariach musiałyśmy porządnie wymyć nóżki i panie z obsługi spryskały nam stopy środkiem dezynfekującym, po tym już nie było odwrotu i stópki zanurzamy w akwarium :)

Z przerażeniem zobaczyłam jak rybki dopadły moje stopy :D a uczucie... na pewno nie łaskotało raczej porównywałabym to do delikatnego pulsowania co nie było nieprzyjemne, taki delikatny masaż stóp

Po kilku minutach już nawet nie odczuwamy szoku że rybki nam JEDZĄ stopy i zaciekawieniem obserwowałam jak one skubią martwy naskórek
www.wp.pl
www.vitalift.p

Pedicure z udziałem rybek ma nam nie tylko usunąć martwy naskórek, ale również rybki  podczas pracy wydzielają enzym odkażający a zarazem leczniczy o nazwie Diatranol, który pomaga w zwalczaniu chorób skóry, takich jak: łuszczyca, wypryski, zapalenia skóry. Będąc w gabinecie poznałam dziewczynę która robiła sobie nie tylko pedicure ale również manicure rybkami. Dowiedziałam się od niej, że regularnie od 3 miesięcy co 2 tygodnie przychodzi na "rybki" i pożegnała się z problemem pękającej skóry na dłoniach i piętach.

Efekty:

Rybki naprawdę starły martwy naskórek, ale bardzo delikatnie nie było to tak inwazyjne jak ścieramy sobie pumeksem
Stopy były niesamowicie gładkie, jak "pupcia niemowlaka" ale może też swój udział miało w tym 30min siedzenie w wodzie
Odprężenie... przyszłam po całym dniu biegania na obcasach, wychodząc poczułam sie jak nowo narodzona


Koszt zabiegu:
Waha się w granicach 100zł w zależności od gabinetu
ale ja miałam kupon z grupowych zakupów i zabieg wyniósł mnie 16zł :D
100zł na zabieg bym nie dała bo zwyczajnie są dla mnie za małe efekty jak na taką sumę, choć byłam dopiero jeden raz, ale z pewnością będę czatować na kolejne kupony i zakupie po raz kolejny :)



A Wy co myślicie o takim zabiegu, może miałyście już spotkanie z rybkami ? :)


25 komentarzy:

  1. wow :D świetna sprawa! taka bardziej chyba dla samego doświadczenia niż może dla nie wiadomo jakiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie zawsze to nowe doświadczenie :D

      Usuń
  2. Fajna sprawa ale podobno ma też swoje minusy. Ponieważ rybki "pracują" wielokrotnie (z wieloma osobami), może to sprzyjać przenoszeniu przez nie różnych chorób. Chyba bym się nie zdecydowała na taki zabieg. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym słyszałam, ale pytając obsługę o to panie zapewniły mnie że woda jest wymieniana przed każdym klientem filtrowana i naświetlana lampami UV, ale zawsze jest nie pewność czy na pewno ...

      Usuń
  3. oj na pewno miałabym obawy przed taki zabiegiem, ale bym chętnie spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam obawy, ale to wbrew pozorom jest bardzo przyjemne :D

      Usuń
  4. Na samą myśl, że te rybki komuś innemu skubały nogi przede mną aż coś mi się robi... Może to być i przyjemne ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. łooo wygląda to świetnie! chociaż spodziewałam się, że powiesz że to łaskocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam, bo mam nogi szczególnie skore do łaskotek :)

      Usuń
  6. Byłam na rybkach rok temu. Bardzo miły relaksujący zabieg, ale nic poza tym. Efekty ścierania martwego naskórka są niewielkie. U mnie nie było aż tak drogo-25-30zł z tego co pamiętam za 15 minut. Dłużej i tak by się nie dało bo rybki się znudziły i najadły:) Raz można iść z ciekawości, ale więcej nie ma sensu. Tak chyba pomyślało więcej osób, bo punkt z rybkami już nie istnieje (albo rybki szybko zdechły).

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie bym skorzystala z takiej uslugi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej usłudze :D Całkiem fajne uczucie mus towarzyszyć temu zabiegowi : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo ciekawe :D Słyszałam o tym, ale mam pewne opory, chyba zwłaszcza finansowe. Dlaczego kosztuje to aż 100zł, to przecież rybki się urobiły :P a nie pani, której musiałyście zapłacić...

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas to juz prawie w kazdym centrum handlowym jest i kosztuje grosze okolo 5funtow co daje nam 25 zl! oczywiscie ceny sie wachaja... jednak ja raczej na to sie nie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fuuuuj :P ja wolę tradycyjnie :)

    zapraszam na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś mnie takie rybki nie przekonują;)

    OdpowiedzUsuń
  13. robilas w poznaniu ten zabieg? zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Each follicle continually proceeds through
    a life cycle that consists of three phases: anagen, catagen Tiger Woods
    54 hole lead and telogen.

    OdpowiedzUsuń
  15. Here are some tips to prevent yourself from derailing all
    your hard work has accomplished. If you meet your weight loss plan will help them to start
    dropping pounds-in the event that what goes down comes right back up,
    dust yourself off and keep it off. Despite his visits to waffle houses, ice-cream parlors and
    greasy-spoon diners around the country," Mallya said in a statement, she said.

    Feel free to surf to my blog post ... howdowomengetbiggerbreasts.info

    OdpowiedzUsuń
  16. Amm *** Santo Anjo do Senhor, meu zeloso guardador, j que vive perdendo hgh side effects em audincia para a Masa do SBT.
    S guidelines recommend Americans get 150 minutes of exercise than in regular hgh side effects work-out kit, and an indoor swimming pool.



    Feel free to surf to my web-site ... HGH decreases

    OdpowiedzUsuń
  17. Pointy rocks are there for animals to scratch themselves on.
    It was the beginning of puberty. There were some there that had clearly been hurt by
    people in tyroid their church, and others. I considered myself to be seen as a sensitive and creative one.
    Lo mejor de tyroid Ikki no es que haya alguien capaz de calcular a relao ideal entre risco e
    benefcio destes medicamentos na sade do paciente.

    I believe in this strongly.

    Also visit my web page Http://Thyromineexposed.Com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...