Strony

sobota, 5 maja 2012

TAG: Wiem co jem!

Witam z rana!!

Ponieważ, w nocy miałam mały wypadek, do mojego domu wszedł obcy kot(przez balkon!?), co śmiertelnie przeraziło mojego kocurka :( na szczęście sytuacja jest już opanowana :)





Zapraszam Was do zabawy z Tagiem: Wiem co jem!

Zostałam otagowana przez Nike oraz Brzoskwinię

Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób :)
 
 
Pytania:
1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości? 
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
7. Czy lubisz gotować? 
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
10.Ile posiłków jesz dziennie?
11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
Na dokładkę możecie polecić jakiś zdrowy prosty przepis, przekąskę czy coś w tym stylu :)
 
 
 
Zaczynamy....!!


1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
 
Myślę, że tak. Staram się jeść racjonalnie, w posiłkach jakie przygotowuje zwracam uwagę, alby dominowały warzywa i owoce oraz maksymalnie wykorzystać witaminy i mikroelementy które są w nich zawarte. Niestety i stety od wielkiego dzwonu zdarza mi się pójść do fast foodów :(
 
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
 
 Zawsze czytam składy produktów, patrze na zawartość białka, węgli i tłuszczu, unikam jak ognia wszelkich konserwantów, wypełniaczy, barwników i pustych kalorii
 
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
 
 Uwielbiam warzywa i owoce! Nie wyobrażam aby mogło ich zabraknąć w mojej diecie!
 
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości? 
 
Tak,  Byłam na diecie Dukana, dzięki której zrzuciłam 16 kg. Nie miałam żadnego efektu jojo, ponieważ trzymam się do tej pory zasad tej diety i nie zamierzam się już odchudzać ponieważ jestem zadowolona z rezultatów
 
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
 
Tak! Wiadomo, każdy znajdzie w sobie coś co można by poprawić,nie mniej jednak w tym momencie czuję się dobrze ze sobą co więcej, jestem dumna tym co osiągnęłam ! :)
 
6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
 
Ruskie mmmm....
 
7. Czy lubisz gotować? 
 
Bardzo! Szczególnie eksperymentować z przyprawami
 
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
 
Czekoladę :( jestem niestety uzależniona od czekolady, z wszystkiego potrafię zrezygnować ale nie z czekolady :( Próbowałam tworzyć wiele substytutów lecz czekolada to CZEKOLADA :D
 
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
 
Nigdy, nigdy nie wezmę do usty żadnych podrobów i tradycyjnie brukselka :D 
 
10.Ile posiłków jesz dziennie?
 
Nie liczę szczerze mówiąc, ale zwykle robię się głodna po około 3-4h
 
11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
 
 
Myślę, że pije nawet więcej
 
 
 Bonus !

Moim patentem na zdrową przekąskę jest Marchewka! zdrowa, smaczne chrupiąca i do tego słodziutka !!
 
 
 
Do zabawy TAGuję:
 
 
Oraz wszystkich innych którzy, mają ochotę odpowiedzieć na Tag!!
 
Pozdrawiam
buziaki
yamelka

6 komentarzy:

  1. Dzięki za tag :).
    Też kocham ruskie. 16 kg na Dukanie? Naprawdę świetny wynik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Właśnie ostatnio myślałam żeby Wam trochę poopowiadać o moim odżywianiu i ten TAG będzie do tego świetny! :) Proszę tylko o trochę cierpliwości bo chciałabym może pokazać Wam jakiś fajny sprawdzony u mnie przepis albo niektóre produkty które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedź! :)
    I gratuluję takiego wyniku w diecie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie :)
    Co do podrobów- myślę tak samo :/
    A obcy kocurek w domu by mnie przeraził wrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślałam, że zawału dostane :D

      Usuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...