Strony

czwartek, 3 maja 2012

Moja kuracja TriAcnealem

Witajcie kochane!

Dzisiaj, chciałabym podzielić sie z Wami moim zdaniem na temat kremu TriAcneal, i być może przestrzec :(



Na początek info do producenta:

Krem na niedoskonałości skory i zmiany trądzikowe do codziennej pielęgnacji skóry z zaawansowanymi zmianami - zaskórniki, grudki, krosty - w trądziku pospolitym.
Aktywne składniki działają na kilku poziomach:
- Efectiose (0,1%): zmniejsza objawy zapalne
- Retinaldehyd (0,1%): redukuje ilość zaskórników
- Kwas glikolowy (6%): działa złuszczająco
Woda termalna Avene ma działanie kojące i przeciwzapalne.
Pierwszych pozytywnych efektów można oczekiwać po co najmniej 3 tygodniach regularnego używania. Z uwagi na obecność kwasu glikolowego, na początku stosowania stan skóry może ulec przejściowemu pogorszeniu.

Skład: Water (Aqua), Cetyl Alcohol, Cyclomethicone, Polysorbate 60, Glycolic Acid, Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Sd Alcohol 39-C (Alcohol Denat), Polymethyl Methacrylate, Sodium Hydroxide, Cetearyl Alcohol, Arginine Hcl, Bht. Ceteareth-33, Dimethiconol, Fragrance (Parfum), Potassium Sorbate Red 33 (CI 17200), Retinal, Undecyl Rhamnoside

Cena: 56zł / 30ml

źródło: wizaz.pl


Moja opinia:


Aplikacja:
TriAcneal stosowałam przez niecałe 3 miesiące ( do 3 miesięcy brakowało mi tygodnia), nakładałam go co wieczór tylko na strefę T (dzięki Bogu, że miałam jakieś przebłyski zdrowego rozsądku i tylko tam go nakładałam).
Nakładałam krem na oczyszczoną cerę, po odczekaniu aby cera była na pewno sucha. Krem ma konsystencje lekkiego kremu o żółtym zabarwieniu, bardzo szybko wchłania się w skórę, i jest baardzo wydajny, przez cały okres stosowania zużyłam tylko 1/3 opakowania.

Działanie:
Tu nie zostawię na nim suchej nitki! Rozpoczynałam swoją kuracje z kilkoma pryszczami, zaskórnikami, w trakcie nabawiłam się masę pryszczy, przebarwień, zaskórniki jak były tak zostały, kondycja mojej cery bardzo się pogorszyła stała się maksymalnie wysuszona, podrażniona. Oczywiście byłam na to przygotowana, że w trakcie stosowania pryszcze będą wychodzić lawinowo bo takie jest założenie tego produktu, że wyciąga wszystkie zanieczyszczenia, ale ten stan miał się poprawić jednak po odstawieniu nadal miałam lawinowy wysyp. Oprócz tego ogromne wysuszenie twarzy, tak że naskórek schodził płatami, na co byłam przygotowana bo w składzie znajduje się kwas glikolowy. Czarę goryczy, który spowodował że definitywnie odstawiłam TriAcneal, był fakt, że pewnego dnia poparzył mnie. Miałam na twarzy buraka w stafie T, moja cera miała widocznie już dość tego kremu. 

Podsumowując:
Koszmar! Zrobił więcej szkody niż pożytku! Dlatego zanim zdecydujecie się na ten krem zastanówcie się kilka razy, czy macie takie wielkie problemy z cerą, a jeśli macie wrażliwą cerę to w szczególności, ponieważ możecie nabawić się problemu z naczynkami. 
Obecnie jestem na dobrej drodze w ratowaniu mojej cery, dzięki zabiegowi oczyszczania cery u dobrej kosmetyczki i pielęgnacji minimalistycznej, mam nadzieję, że już niedługo będę mogła opisać jak pozbyłam się problemu niedoskonałości :)


 buziaki
yamelka

21 komentarzy:

  1. Dobrze, że się na niego nie zdecydowałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm a ja o nim myślałam właśnie na jesień/zimę. Niby tyle dziewczyn jest bardzo zadowolonych, ale wiadomo, u każdego efekt może być inny. W każdym razie, dzięki za recenzję, na pewno węzmę pod uwagę jak będę kiedyś myśleć o kupnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod tym. Przed Tri miałam niewiele zaskórników i kilka pryszczy, a po nim mega wysyp ( nawet po odstawieniu) i nabawiłam się przebarwień. Moja cera jest w opłakanym stanie, co prawda nie mam już wysypu, ale policzki całe w kropkach. Jest co raz lepiej, ale dzięki mojej naturalnej intensywnej kuracji depigmentacyjnej.
    Odradzam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie!
      jednak proste metody tą najlepsze :D

      Usuń
    2. Tak to jest jak kremy z kwasami używa się bez filtrów - przebarwienia gwarantowane.
      A jeżeli nie podczas kuracji nie stosujemy kremów bogatych, mocno natłuszczających to na własne życzenie sobie szkodzimy. :)

      Usuń
  4. hmm kiedyś się zastanawiałam na jego kupnem, bo też naczytałam się pozytywnych opinii, ale jak widać nie zawsze i nie każdemu służy. chyba jeszcze przemyślę ten zakup, bo z pewnością nie chcę sobie zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim zdecydujesz sie na jakiś produkt do walki z niedoskonałościami, pójdź na oczyszczanie twarzy do naprawdę dobrej kosmetyczki, mi to bardzo pomogło

      Usuń
  5. ja bardzo sobię chwalę La Roche Posay Effaclar- nie wysusza, nie podrażnia, i działa dużo lepiej od drogeryjnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana: http://brzoskwiniaa.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. a zastanawiałam się nad jego zakupem... dzięki za recenzję, uratowałam 50 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to bardzo dziwne u mnie spisal sie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo kolejny przykład, że każda cera jest inna i inaczej reaguje :)

      Usuń
  9. Nie mogę się zgodzić w całości z tą opinią.
    Nie napisałaś, w tym poście jak pielęgnowałaś swoją cerę, jakich produktów używałaś, może to w pielęgnacji były jakieś błędy.
    Przy stosowaniu kwasów trzeba przestrzegać wielu rygorów, a przede wszystkim stosowania na dzień filtrów, nawilżania skóry. Fakt, że krem wysusza na początku kuracji, ale mija to po kilku dniach, lub w tym przypadku powinno się stosować krem co drugi dzień (a raczej wieczór) na przemian z kremem kojącym.
    Ja miałam paskudne cysty na twarzy, Pani dermatolog (notabene wg opinii najlepsza wre Wrocławiu, jednak ja niesamowicie się zawiodłam) stwierdziła, że wyleczyć się mogę wyłącznie Izotekiem (o zgrozą, jak najdalej od tego świństwa), więc stwierdziłam że będę się leczyć sama a nie faszerowac retinoidami.
    Triacneal załagodził i wygoił mi wszystkie stany zapalne, w prawdzie nie trwało to miesiąc, tylko ponad 4 miesiące, ponieważ nadal stosuję ten krem.
    Jednak cała pielęgnacja cery nie kończyła się tylko na stosowaniu tego kremu, lecz nie będę się tutaj rozpisywać bo wyszedłby z tego spooory komentarz.

    Raasumując, uważam, że nie należy tak negatywnie podchodzić do tego produktu, ponieważ naprawdę wielu osobom pomógł, tylko niestety trzeba czasu i ogromnej cierpliwości. Ja z trądzikiem zmagałam się ok. roku dopóki nie trafiłam na triacneal, więc wszystkim życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że Tobie pomógł, ale widocznie mamy inne cery komu innemu zadziała, komu innemu nie, mi akurat zrobił krzywdę i opisałam swoje przemyślenia na temat tego produktu, które są jak najbardziej negatywne, nie mogę napisać nic dobrego na jego, a to wszystko jest moja subiektywna opinia :)

      Usuń
    2. Droga autorko;) dalej nie odniosłaś się do pytania w poprzednim komentarzu - jak wyglądała Twoja pielęgnacja w czasie stosowania Tracnealu. Jest to kosmetyk silnie podrażniający i aby działał jak trzeba należy dostosować do niego całą swoją pielęgnację, tj. skupić się na nawilżaniu, odłożyć wszelkie drażniące kosmetyki, żadnych kosmetyków matujących, a tym bardziej antytrądzikowych. Wszystkie kosmetyki które ja stosuję z tracnealem to kosmetyki hypoalergiczne do skóry wrażliwej, mocno nawilżające, a jednocześnie niekomedogenne, dzięki temu krem nie wysusza i nie podrażnia mojej skóry. Wiadomo, że na skórze trądzikowej, która zostanie wysuszona wysyp zaskórników i wyprysków jest nieunikniony. Tak samo częstotliwość używania jest bardzo ważna, trzeba ją dostosować do swojej skóry, jeśli widzimy że krem podrażnia nas przy codziennym stosowaniu, najlepiej stosować go co drugi/co trzeci dzień. Niektóre osoby wręcz nie mogą stosować go częściej niż raz w tygodniu - w przeciwnym wypadku może dojść do poparzenia. Podejrzewam że te 3 miesiące zmagań z kremem mocno Cię do niego zraziły, ale to na prawdę skuteczny kosmetyk, tylko używanie go wymaga całkowitej zmiany dotychczasowej pielęgnacji no i trzeba postępować z nim ostrożnie;)

      Usuń
    3. nie wspominasz też nic na temat stosowania kremu z filtrem, jeśli w parze z tracnealem, lub innym kosmetykiem na bazie kwasów lub retinoidów nie stosuje się kremu z filtrem na dzień to przebarwienia gwarantowane, w dodatku powinien być to stabilny filtr co najmniej SFP30 z jednoczesną ochroną UVA

      Usuń
  10. podpisuje się pod wypowiedzią poprzedniczki:) produkty z kwasami/retinoidami to już cięższy kaliber i można nimi sobie zrobić krzywdę jeśli odpowiednio do ich nie podejdziemy. i oczywiscie krem z filtrem to przy tego typu kosmetykach NIEZBĘDNIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. 30, 2012 marked the premature ejaculation medicine of a
    local facility where people could go to Jamaica to watch his
    team play. I will take 2 live examples and operationally dissect them.
    When I asked him what happens when extended foreplay does result in
    a bigger penis? Home people agree Are you happy with this week's nominations?

    Feel free to visit my webpage Vigrxoilexposed.Com

    OdpowiedzUsuń
  12. That means, if weight loss pills korea you keep doing these exercises, you will
    have to continue. Unfortunately, as children grow older, they are breaking gym etiquette.

    Chicken breast contains 140 calories and 27 g of protein per 3 oz.
    Belly fat is a simultaneous activity, as you are getting old!


    Also visit my web page: http://Carallumaburnexposed.com

    OdpowiedzUsuń
  13. They are 69% more vimax publishing likely
    to use condoms during casual sex than with steady partners and
    furthermore were more likely to video themselves in their private
    affairs and the video surfaced on the internet.
    It is vimax publishing exaggerated because these foreign substances are usually
    seen by the human eye and affect the body. Some couples may feel that they absolutely hate sex.


    Here is my web site - human sperm production

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, wlasnie szukałam jakis opinii co ten krem moze zrobic, bo wydaje mi sie ze mi bardzo przesuszył skore i ja tak jakby popatrzyl? mam efekt sciagnieca tak jak np po opalaniu? a uzywalam go zaledwie kilka dni, mam skore mieszana, moze nie powinnam go stosowac na cala twarz :/ teraz natluszczam i kremuje bo tylko to moge zrobic. :( jakies porady? co uzyc by ulzyc cerze? pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...