Strony

poniedziałek, 14 maja 2012

Mały haul

Tak ,właśnie miałam miałam już nic nie kupować bo przecież wszystko mam i na dodatek moja komódka gdzie wszystko miało się mieścić ( tak tż myślał) wysyła sygnały że już nic nie wejdzie to przecież nie mogłam przejść obok promocji :D


Lakier TAFT GLAM LOOK -około 10zł w Rossmannie
używam lakierów do włosów od wielkiego dzwonu, ale jak jest jakaś awaryjna sytuacja to nie mam, pewnie nie zużyje do końca terminu ważności ale niech będzie :)

Zasypka Alantan - 6zł w aptece
do zabezpieczania skóry podczas depilacji woskiem

Inside Synactive 30+ - rewitalizujący krem ujędrniający na dzień SPF 10 do skóry mieszanej - 30zł w aptece
Przyznam sie bez bicia że poleciałam na promocje :) teraz się zastanawiam czy nie oddać kremiku mamie bo ja jeszcze jakoś nie potrzebuje ujędrniania a magicznej 30 też nie przekroczyłam wiec poleci do mamusi

Belissa Detox - 20zł w aptece
Postanowiłam porządnie wziąć sie za włosy, wiec pomyślałam ze odżywianie od wewnątrz nie zaszkodzi :)

Płyn micelarny Bourjois - 12zł w Rossmannie
Postanowiłam wypróbować bo nie wiem czy to moja wina ale micele z ziaji strasznie szybko mi idą dla porównania chciałam wypróbować ten płyn tak polecany na wizażu

Hascoderm - 30 zł w aptece
Skończył mi sie acne derm, hascoderm ma tą samą substancje czynna w takim samym stężeniu wiec postanowiłam wypróbować coś nowego (nie zapeszać chyba dobrze mu idzie)

Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy - 12zł w aptece
Myślę że Jantara nie trzeba przedstawiać, osławiony przez wiele blogerek tez go zapragnęłam :) 



Miłego dnia
yamelka



11 komentarzy:

  1. muszę się zakręcić w przyszłości wokół tego Jantaru! :)a belisse mam teraz, ale hydro - do nawilżenia skóry :) recenzję zrobię wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę się koło niego zakręcić :P

      Usuń
  2. Ta, mały :D
    Następnym razem zamiast belissy zaparz sobie skrzypokrzywę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tych tabletkach widać rezultaty;) Jak będziesz systematycznie je spożywać zobaczysz zmiany;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dla pewności ustawie sobie przypominajke w tel :D a jakie zmiany zauważyłaś u siebie?

      Usuń
  4. ja ostatnio chciałam kupić Jantar, u mnie w okolicy jest tyko w jednej aptece i akurat przede mną dziewczyna kupiła :/ Mam nadzieję, ze niedługo będzie dostawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same fajne rzeczy, więc jesteś rozgrzeszona ;)
    tylko nie jestem pewna, czy ta belissa da coś na włosy. ja brałam zwykłą i nie dała nic :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam płyn z Bourjois i jestem zachwycona! I mimo, że mam wrażliwą skórę, to nie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że zastanawiam się nad kupnem Jantara, więc czekam na recenzję!
      Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;D

      Usuń
  7. ja niestety nic nie zauważyłam przy stosowaniu jantaru.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...