Strony

sobota, 14 kwietnia 2012

Ziemia egipska Vollare, czyli tanie rozwiązanie

Wiosna w kalendarzu już panuje, jak u niektórych w pogodzie wiec trzeba zadbać o odrobinę muśnięcia słońca na twarzy !!

Któregoś dnia natrafiłam na bazarku na stoisko z kosmetykami, zawsze wzbraniałam sie przed takimi produktami. Ale zaryzykowałam :D Mój wybór padł na bronzer Egyptian Earth - Ziemia Egipska z firmy Vollare wv odcieniu 4



Opakowanie:
Liche, napis schodzi. Wieczko nie jest dokładnie dopasowane do postawy bo bez trudu pudełko sie otwiera. Ja swoje kosmetyki przechowuje w komódce w szufladkach ale jak ktoś używa kosmetyczki to już byłoby o wiele bardziej niekomfortowe.

Konsystencja:
Prasowana, ale bardzo łatwo aplikuje się pędzlem ja nakładam go Hakuro H13 (recenzja już niedługo), bardzo fajnie się z nim pracuje, nie da się zrobić plam, łatwo się rozciera.

 

Pigmentacja:
Jedna warstwa daje bardzo delikatny efekt, dlatego jeśli ktoś lubi mieć mocnej podkreślone kości policzkowe będzie musiał nałożyć 2-3 warstwy.


  Trwałość:
Bardzo dobra!! co prawda ja zanim nałożę go na kości policzkowe przypudrowuje twarz pudrem bambusowym z jedwabiem ale bronzer trzyma mi sie spokojnie do 6h.

Wydajność: 
Stosuje go od stycznia, codziennie wiec jest nieźle :)

Skład:


Pojemność: 16g
Cena: 6zł

Moja ocena: Jestem bardzo mile zaskoczona tym produktem, podoba mi sie efekt jaki zostawia na mojej skórze - mat ale z jedwabistą poświatą. Nie zrobił krzywdy mojej cerze, a jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe moje cera bywa kapryśna :) 




Co sądzicie o takich kosmetykach? Miałyście z nimi do czynienia?




Pozdrawiam Was cieplutko
yamelka

2 komentarze:

  1. Mam to cudo i efekt mi się naprawde podoba tylko nie jestem pewna co do talcu na pierwszym miejscu w składzie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. woow, za 6zł? Rewelacja, warto spróbować, nawet jak się nie sprawdzi to nie ma zbyt dużej straty :)

    PS. dodaję do obserwowanych, zapraszam też do mnie :)

    gingered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...