Strony

piątek, 20 kwietnia 2012

Zakupy Kolorówka.com + Zrób sobie krem


Czekałam, czekałam i oto jest!! Paczucha z zamówienia ze sklepów Kolorówka i ZSK !!
Wybrałam opcje wspólnej wysyłki bo przede wszystkim ekonomicznie i można dobrać coś z innego sklepu :D







A oto co zamówiłam

Kolorówka.com

Zamówienie z Kolorówki było zapakowane w osobny woreczek




W środku znajdowało się :

Wosk Candelilla
Złoty olej Jojoba
Dwutlenek tytanu
Puder jedwabny mikronizowany
Tea Rose
Strawberry Pop!
Indian Red
Concealer Base Mix
Glinka haloizytowa beżowa
Dimetikon
Blush Base Mix
Stearynian magnezu
Pojemniczki z sitkiem
Oriental Beige
Golden Peach
Tlenek ciemnobrązowy
Gold Fine
Tangerine Pop! 
Pojemniczki kosmetyczne
Tlenek cynku














































































Dodatkowo dostałam 4 próbki, 2 sobie wybrałam a 2 dostałam niespodziankowo :)














Natomiast z Zrób Sobie Krem zamówiłam: 
















Kwas askorbinowy - Witamina C
Kwas hialuronowy 1%
Olej arganowy ORGANICZNY
Ekstrakt z ananasa (BROMELAINA 1200 GDU)
L-cysteina
Wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie
Pojemniki na błyszczyk do ust
Hydrolat z nasion słodkich migdałów
Olej z pachnotki ORGANICZNY - pachnotkę doradziła mi Niki :*
Olej z nasion malin NATURALNY

Dodatkowo w ramach gratisu dostałam
Witamine B3 zamiast korundu który już mam :)


Już niedługo ujawnie co udało mi sie ukręcić :D



Co myślicie o zakupach w takich sklepach z półproduktami?


Buziaki
yamelka
































































6 komentarzy:

  1. O kurczę, jakie fajne zakupy:) Czekam na jakąś prezentacje produktów z Kolorówki bo jestem bardzo ciekawa co tam z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że warunki mi pozwolą, że po weekendzie będę mogła już się czymś pochwalić :)

      Usuń
  2. ciekawe zakupy faktycznie. mnie osobiście najbardziej zaciekawił woreczek z różowym proszkiem. obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten różowy proszek to mika Strawberry Pop :)

      Usuń
  3. Hej :) niedlugo też planuje zakupy na zrób sobie krem:] daj znać jak sprawują się L-cysteina,Wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie i Hydrolat z nasion słodkich migdałów oraz do czego ich używasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...