Strony

niedziela, 1 kwietnia 2012

Wszyscy mają bloga to i ... ja !!

Witam wszystkich na moim zaczynającym raczkować blogu !!
Za namową moich kochanych wizażanek postanowiłam założyć w końcu bloga, o czym zawsze marzyłam :)
I z tego miejsca przesyłam moim tż-tówką wielkiegoo buziaka :*

A o czym będe pisała?
O wszystkim, czym bede miała potrzebę podzielić sie z Wami xD , także o modzie, urodzie czyli to czym każda kobieta sie interesuje.

Pozdrawiam 
i mam nadzieje ze zajrzycie czasem do mnie :)

2 komentarze:

  1. Wieki buziak dla ciebie też ;* i powodzenia w prowadzeniu błoga

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...