Strony

sobota, 7 kwietnia 2012

Turbo Jam czyli zrzucamy resztki zimy !!

Wiosna już przyszła, niedługo lato ... 
Postanowiłam że warto podrasować sylwetkę :D mimo iż wielka metamorfozę już przeżyłam z dietą Dukana na które sporo zrzuciłam i waga trzyma się, zawsze znajdzie się coś co można poprawić :)

Dlatego postanowiłam że zacznę ćwiczyć, wiadomo ruch to zdrowie, a przy okazji dobra zabawa.Po przetestowaniu resztek mojej kondycji, która w zeszłe lato była w całkiem niezłej formie, jednak po zimowej przerwie pozostawia wiele do życzenia :(

Mój wybór padł na program
Program Chalean Johnson składający sie z 5 filmików :
- Learn&Burn - nauka podstawowych kroków, które będą wykorzystywane w dalszych etapach treningu, trenerka dokładnie tłumaczy na co należy zwrócić uwagę, czego nie wolno robić, które mięśnie napinać w danym momencie, itp. (30 minut)
- Turbo Sculpt - kształtowanie i wyszczuplenie mięśni, tak aby stały się "seksowne" oraz praca nad obszarami problemowymi (40 minut)
 
- 20 Minute Workout - szybki i całościowym trening, gdy ma się mało czasu na ćwiczenia (20 minut)
- Cardio Party - intensywny trening cardio, główny element walki z kaloriami (45 minut)
- Ab Jam - zestaw ćwiczeń na brzuch, poprawiających jego kondycję i wygląd, pierwsze 10 minut to ćwiczenia wykonywane na stojąco, a kolejne 10 minut to ćwiczenia wykonywane na macie (20 minut)
W zestawie można również znaleźć dodatkowy filmik:
- Punch, Kick & Jam - zaawansowany trening, specjalnie skonstruowany aby przy pomocy rękawic obciążających zwiększyć aktywność mięśni (50 minut)
Program obejmuje dwa poziomy: początkujący i zaawansowany
 Ćwiczenia wykonujemy wg grafiku



Podejmiesz wyzwanie? :D

2 komentarze:

  1. ja jestem tak leniwa ze bym nie wytrwala ;D
    poki co ćwicze na tancach co tydzien ;D
    ale trzymam kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      mam nadzieję że silna wola mnie nie opuści i za 60 dni bede mogła pochwalić sie efektami :D

      Usuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...