Strony

niedziela, 15 kwietnia 2012

TAG: 5 moich urodowych obsesji!

Czas na pierwszy tag na moim blogu :) do którego zaprosiła mnie


Zasady tagu:
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje;)
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5) Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek


Zaczynamy ... :D

Cera

Mam cerę wrażliwą z problematyczną strefą  T. Szczególnie teraz w trakcie kuracji Triacnealem, to co sie dzieje na mojej twarzy, można porównać do armagedonu :) Wiec zanim wyjdę do ludzi aby nie straszyć potrafię 3 razy zmywać make-up i zaczynać od nowa :D

Boczki

Nie wiem co bym nie robiła ale ciągle są!! Moge katować sie ćwiczeniami całe miesiące i tak będą :( niestety mam taką budowę ale ciągle próbuje ;) 


Kosmetyki naturalne


Od jakiegoś czasu mam totalną faze na temat kosmetyków naturalnych, Jak na razie kompletuje receptury i półprodukty. Co przyprawia o palpitacje serca mojego mężczyzny gdy zerka na wykaz z konta ;) ale już łapki mi się trzęsą na myśl kiedy w końcu zabiorę się do dzieła :D

Paznokcie

Muszą być długie i pomalowane IDEALNIE, za chiny nigdy jeszcze nie udało mi sie tak pomalować paznokci żebym była zadowolona, ale mówią trening czyni mistrza. 

Włosy
 
To chyba oczywiste dlaczego :D  i tu też wkroczą do działania kosmetyki naturalne. Moje włosy wiele przeszły, czego one na sobie nie miały...,  wstyd pisać :( teraz należy mi sie dopieszczenie i odżywienie. 



 
Zapraszam do zabawy Was wszystkie !!


 Miłej niedzieli!!

Buziaki
yamelka










2 komentarze:

  1. oo ten TAG dopiero dotarł do Ciebie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tydzień temu, ale musiałam się zebrać żeby to oświadczyć publicznie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...