Strony

czwartek, 19 kwietnia 2012

Recenzja Hakuro H13

Czas na kilka słów o kolejnym pędzlu z firmy Hakuro, H13




Trochę od producenta:

- włosie: naturalne,
- całkowita długość pędzla: 18cm,
- długość włosia: 3,5cm.
Pędzel idealny do nakładania rozświetlaczy na szczyty kości policzkowych. Może być stosowany do nakładania różu lub kosmetyków brązujących (umożliwia precyzyjne konturowanie). Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug.
Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna. 

  Cena: ok. 26zł
Dostępność: sklepy internetowe, allegro, strona producenta.



Moja opinia:

Włosie:
Jest to pędzel typu "jajo" włosie jest w stanie dojść do każdego zagłębienia w twarzy przez co możemy ładnie wykonturować twarz, ja nakładam nim bronzer, róż i rozświetlacz i bardzo dobrze radzi sobie z blendowaniem kosmetyków na twarzy. Włosie jest również bardzo mięciutkie, choć moim zdaniem mogłoby być odrobinę gęstsze. Mój egzemplarz nie gubi włosków, jednakże słyszałam że innym dziewczyną gubią włoski.


Wielkość:
 Pędzelek ma dość cienki, filigranowy trzonek. Poręcznie się go trzyma w łapkach.

Mycie:
Tutaj nie ma takich problemów jak z pędzlami do podkładów. Nakładamy na niego niedużą ilość kosmetyku, również nie jest tak gęsty zatem myje się bardzo szybko. 

Podsumowując:
 Kolejny ulubieniec z rodziny Hakuro, jestem bardzo zadowolona z tego pędzla jak na razie nie potrzebuje innego :) Środkiem nakładam bronzer, jednym boczkiem rozświetlacz, drugim boczkiem jak mi się chce to i róż i jestem gotowa :D



Buziaki
yamelka

 





4 komentarze:

  1. Ja jestem w trakcie kompletowania swojego zestawu pędzli idealnego i powoli wymieniam stare pryki na nowe zdobycze:) Tym bym się mogła zainteresować:)) Też czasem nakładam jednym bronzer i "boczkiem" rozświetlacz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem w trakcie kompletowania pędzli. Te które są dla mnie najważniejsze już kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj lubię Hakuro mam kilka i szukam jeszcze by dokupić

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...