Strony

wtorek, 17 kwietnia 2012

Podkłady mineralne Lumiere

Korzystając z, w miarę dobrego światła na trzaskałam dla Was :D swatche podkładów Lumiere, które testowałam w formie próbek, które można nabyć na allegro.

Zdecydowałam się na 3 formuły:
Veena Velvet, Flawless Face i Cashmere

 Podkłady Lumiere podkłady zostały podzielone na 5 grup:
Beże (Beige)
Odcienie neutralne (Neutral)
Odcienie chłodne (Cool)
Odcienie ciepłe (Warm)
Odcienie złociste (Golden)

Cała gama odcieni podkładów:




Podkłady Lumiere możecie zamówić na allegro jak ja, lub też na oficjalnej stronie Lumiere Cosmetics . Gdzie, jest dostepny komplet 5 próbek za 0,01$ dodatkowo robiąc pierwsze zamówienie możecie otrzymać 6 $ na kolejne zamówienie wpisując kod "NEW CUSTOMER".


Decydując sie na odcień dla siebie, jako że jestem bladziocha brałam pod uwage odcienie najjaśniejsze i po wielkiej burzy mózgów zdecydowałam się na 9 próbek





Najbardziej przypadła mi do gustu ta formuła, najbardziej kremowa konsystencja, przy 2 warstwach uzyskujemy dobre krycie. Jednakże pozostawia na mojej buzi proszkowy efekt, co sie jednak delikatnie niweluje po spryskaniu twarzy hydrolatem oczarowym. 






 Konsystencja proszkowa, zupełni nie współpracowała z moją twarzą. Wychodziło bardzo proszkowe i nie estetyczne wykończenie, oraz bijąca po oczach maska :( Mimo nakładania proszków na sucho, na mokro i bardzo minimalnymi warstwami nie polubiliśmy się. 




Fajna delikatna i jedwabista formuła, Jednakże za małe krycie jak dla mnie. Konsystencja delikatnie kremowa na skórze pozostawia jedwabisty naturalny efekt.



Kilka swatchy ...






Decydując sie na mineralne podkłady, zanim zamówcie pełnowymiarowe opakowanie warto wypróbować kilka próbek. Na każdej cerze podkłady mogą sie inaczej zachowywać tak było w moim przypadku. Żadna formula mi ostatecznie nie pod pasowała idealnie.
 

6 komentarzy:

  1. Z nieba spadłaś mi tym postem, yamelko:) Byłam ciekawa, jak wyglądają te podkłady na skórze, bo w przyszłości planowałam zakup. No i po tej notce nabrałam chęci na formułę cashmere, może jak się nałoży wiećej warstw, efekt będzie bardziej kryjący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że przydała Ci sie ta notka :*
      próbowałam nakładać cashmiere kilkoma warstwami i nie krycia nie było :( ale na jakieś małe przebarwienia pewnie by korektor pomógł i już ;)

      Usuń
    2. omg!!!!

      jestes ekspertem od podkładów ;D

      Usuń
    3. nie kochana, nie jestem :*

      Usuń
  2. Kurcze, jestem totalną nogą jeśli chodzi o podkłady mineralne :( W ogóle nie potrafię ich używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też mi się tak wydawało, ale podglądałam jak to robią dziewczyny na yt i jakoś poszło :)

      Usuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...