Strony

środa, 4 kwietnia 2012

Nail Tek, Formuła II

Witajcie !

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi wrażeniami po roku stosowania 2 produktów z firmy Nail Tek i jak moje paznokcie zachowywały się po całkowitym zaprzestaniu ich stosowania
Mowa o :
Foundation II  – podkładowa odżywka
Intensive Therapy II  – ochronna odżywka

 

Mój wybór na Nail Tek padł po ściągnięciu tipsów co było najgorszą pomyłką w moim życiu!!
Paznokcie były miękkie jak papier, kruche rozdwajające się jednym słowem ich stan był opłakany.
  
Opakowanie:
 Odżywki mieszczą się w buteleczce 15ml, znajdziemy tam również miarkę która informuje nas, ile produktu zużyliśmy. Pędzelki przyjemne ,bardzo łatwo się nakłada produkt.

Zapach:
Co tu wiecej mówić: śmierdzą jak to odżywki do paznokci :D

Konsystencja:
Odżywka podkładowa ma mleczne zabarwienie, na paznokciu staje się matowa i transparentna. Bardzo szybko wysycha.
Natomiast odzywka ochronna jest bezbarwna, po aplikacji nadaje paznokciom blasku również schnie bardzo szybko 

Wydajność
Odżywka  Foundation II jest bardzo wydajna, gdyż stosujemy ją tylko raz na tydzień, natomiast Intensive Therapy II stosujemy codziennie w związku z czym idzie jak woda :)

Stosowanie:
1. Zaczynamy od wyczyszczenia paznokci i nadania im kształtu.
2. Nakładamy jedną warstwę Foundation II (jako podkład). Aplikujemy od początku paznokcia (przy skórce), kończąc na jego krawędzi. Uwaga na skórki i skórę, gdyż mogą ulec wysuszeniu.
3. Teraz możemy nałożyć kolorowy lakier na jaki mamy ochotę :)
4. Następnie aplikujemy jedną warstwę Intensive Therapy II
5. Codziennie przez 6 kolejnych dni aplikujemy dodatkową, jedną warstwę Intensive Therapy II.
 
6. Po 7 dniach zmywamy wszystko i wracamy do punktu 1 :)

Działanie:
 Pierwsze efekty były widoczne już po miesiącu stosowania.
Natomiast po 3 miesiącach cieszyłam się długimi paznokciami o jakich marzyłam.
W trakcie stosowania nie złamał ani nie nadkruszył mi sie ani jeden paznokieć, paznokcie były niezwykle mocne i twarde!!
Natomiast po odstawieniu obu odżywkę co prawda nie od razu ale po około pół roku ich stan sie nieco pogorszył. Paznokcie sa bardziej podatne na uszkodzenia oraz zdarza się im złamać :( 
Jestem nieco rozczarowana tym faktem zwłaszcza, że z założenia Nail Tek nie ma być odżywką na całe życie lecz terapią na paznokcie. 


Buziaki
yamleka


 

1 komentarz:

  1. Ja właśnie poszukuję czegoś, co odratuje moje paznokcie.
    Mam dla Ciebie Kochana radę: leć do dermatologa, dostaniesz skierowanie na badania i dowiesz się wielu fajnych rzeczy :) Ja jadę chyba pojutrze na badania bo włąśnie dostałam skierowanie. Usłyszałam, ze wina może leżeć po stronie wyników lub też przez moje słabe krążenie w palcach... Mam też używać kremy do paznokci z witaminami, kupione w aptece :)
    Życzę wyzdrowiena paznokci i Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...