Strony

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Małe zakupy

Wczorajszego popołudnia mimo paskudnej pogody postanowiłam wyjść na spacer. Co nie skończyło się tak jak powinno, tylko w centrum handlowym :D  
A miałam wejść tylko po tusz z wibo ... ;)

A przytargałam do domku:

sok z aloesu, w super pharm jest teraz promocja z chyba 22zł na 12,99zł :)



 pędzelek essence do eye linera ok 6,99zł
Tusz wibo "pogrubiający stymulujący wzrost rzęs" hm... zobaczymy cena 8,99zł




Błyszczyk z Manhattan w dość mocnym kolorze jak dla mnie bladej blondynki, ale co tam! wiosna przecież ! kolor 45L cena ok 13zł

Kolejny lakier z NYC cena 4,99zł



 Wisior z Mohito ostatnia sztuka przeceniona na 15zł wiec żal było nie brać :D



Jeszcze cień Make Up Store, kupiony na allegro miał być prasowany ale chyba się pokruszył w transporcie. Ale pigmentacja i kolor całkowicie to rekompensuje :) cena ok 35zł




Miłego popołudnia
yamelka :*



3 komentarze:

  1. i jak tusz? ja musze jakis kupic a kasy mało wiec chyba tez siegne po te tansze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ostatnio sok z aloesu i zamierzam go od jutra pić - zobaczymy czy faktycznie jest taki wspaniały dla zdrowia jak mówią.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...