Strony

środa, 11 kwietnia 2012

Lakier NYC Long Wearing 115 Skin Tight Denim Creme


     Czas pokazać z jakim kolorem na paznokciach przeżyłam tegoroczne święta :D mimo iż nie jest to kolor wiosenny, ale skoro kupiłam to musiałam przetestować :)


                                 Mowa o lakierze NYC w odcieniu 115

A tak prezentuje się na pazurkach 
Kolor: głęboki metaliczny granat

Zapach: śmierdzi jak to lakier

Krycie: bardzo dobre, na paznokciach mam 1 warstwę i paznokieć jest całkowicie pokryte bez prześwitów

Czas wysychania : jedna warstwa + Intensive Therapy II z Nail Teka (recenzja tu) - kilka sekund 
 
Dostępność: sklepy internetowe

Pędzelek: zwykły pędzelek, ale mógłby być gęstszy

Wytrzymałość: 4 dni, 5 dnia już zaczął się trochę ścierać
Pojemność: 13,3ml

Cena:
4,99zł
Miałyście styczność z lakierami tej firmy?
Pozdrawiam 
yamelka

5 komentarzy:

  1. super ten kolorek :) i telefon też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie go zamowilam przed wczoraj, czekam na niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, sklep Helfy :D możesz zamówić na stronie najpierw (helfy.pl), a potem iść na Hallera 8 i tam odebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest cudny, dziś kupiłam i jestem wręcz urzeczona chociaż do pełnego krycia potrzebne były dwie warstwy.

    Pozdrawiam
    Ewelina
    :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...