Strony

piątek, 6 kwietnia 2012

Recenzja Hakuro H51


Szał świątecznych przygotowań w pełni, tymczasem ja dziś przychodzę z recenzją pędzla  
Hakuro H51



Pędzel został wykonany z włosia syntetycznego dwu kolorowego
całkowita długość pędzla: 16 cm.
długość włosia: 2,2 cm
Cena: ok. 33zł
Dostępność: sklepy internetowe, allegro, strona producenta.

Włosie:
Od chwili kiedy dostałam go w swoje łapki nie mogłam przestać się nim miziać :D cudownie mięciutkie włosie! Jest bardzo zbity i gęsty dzięki czemu uzyskujemy większe krycie. Włosie nie ”rozczapierza się”



Wielkość:
Trzonek pędzla jest odpowiednio długi, poręcznie trzyma się go w łapkach. Szerokość włosia pozwala na równomierne rozpowadzenie podkładu na całej twarzy, również w kącikach.

Mycie:
Myje pędzelek co najmniej razy w tygodniu i jeszcze nic mi się z nim nie stało, nie wypadł ani jeden włosek, również skuwka trzyma się, mimo iż czasami zdarzy mi się zamoczyć ją w wodzie. Włosie jest gęste dlatego trzeba poświecić więcej uwagi i czasu na wyczynieniu go do końca, również schnie długo.

Podsumowując
Jestem bardzo zadowolona z tego pędzelka, nakładam nim głownie podkład mineralny i bardzo ładnie rozprowadza proszek na buzi, ale równie dobrze radzi sobie z płynnymi podkładami. Moim zdaniem jak za taką cenę mamy bardzo dobrą jakość. Jeśli ktoś szuka taniego a dobrego pędzla to polecam!!
Nabrałam ochotę na koleje pędzle tej firmy :D


Miałyście już do czynienia z produktami tej firmy?

2 komentarze:

  1. Zastanawiam się nad nim bardzo poważnie, ale nie kupię nic póki nie przyjdą moje wszystkie zakupy ze świata :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) dalej nie dostałaś paczki z iHerb? :(

      Usuń

Zostaw komentarz! Czytam wszystkie i bardzo je cenię ! :)

Proszę jednak o nie zostawianie komentarzy : "Obserwujemy się" czy "Zapraszam do mnie".
Odwiedzam każdy blog który zostawił u mnie swój ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...